IO1 - Transnational Framework Comparative Analysis of the Administrative Frameworks on the (Re-)Qualification Situation of Internationally Trained Teachers in Austria, Germany and Sweden
- Autor(en)
- Michelle Proyer, Camilla Pellech, Gertraud Kremsner, Amr Atay, Ziad Alloush, Youssef Dershewi, Shiraz Shahoud, Doha Tahlawi, Helena Deiß, Nicolas Kieffer, Jelena Stanišić, Henrike Terhart, Petr Frantik, Semra Krieg, Ariane Elshof, Abdullah Bakkar, Katja Kansteiner, Roswitha Klepsner, Esther Dam, Susanna Malm, Helén Bodström, Khadije Obeid
- Organisation(en)
- Institut für Lehrer*innenbildung, Institut für Bildungswissenschaft
- Publikationsdatum
- 03-2019
- ÖFOS 2012
- 503034 Inklusive Pädagogik
- Sustainable Development Goals
- SDG 4 – Hochwertige Bildung
- Link zum Portal
- https://ucrisportal.univie.ac.at/de/publications/3bd7141a-38cf-4cf1-879d-cc75ad5dd77c