IO4 - Teacher education and (Re-)Qualification in the Context of Teacher Migration. An Interview Study on Experiences and Expectations in four European Programmes for (Recently) Immigrated and Refugee Teachers
- Autor(en)
- Katja Kansteiner, Anika Schneider, Henrike Terhart, Petr Frantik, Abdullah Bakkar, Semra Krieg, Michelle Proyer, Tina Obermayr, Annika Käck, Larissa Mickwitz, Anki Bengtsson, Tove Linné, Susanna Malm, Helén Bodström
- Organisation(en)
- Institut für Lehrer*innenbildung, Institut für Bildungswissenschaft
- Publikationsdatum
- 03-2021
- ÖFOS 2012
- 503034 Inklusive Pädagogik
- Ziele für nachhaltige Entwicklung
- SDG 4 – Hochwertige Bildung, SDG 16 – Frieden, Gerechtigkeit und starke Institutionen
- Link zum Portal
- https://ucris.univie.ac.at/portal/de/publications/io4--teacher-education-and-requalification-in-the-context-of-teacher-migration-an-interview-study-on-experiences-and-expectations-in-four-european-programmes-for-recently-immigrated-and-refugee-teachers(81dd9854-b353-474d-a406-3fd9b550d5ff).html